Україна

“Велике будівництво” повертається: відновлено фінансування ремонту траси на Кривий Ріг за сотні мільйонів гривень

В Україні відновлено фінансування ремонту автотраси Н-23, яка з’єднує Кропивницький, Кривий Ріг і Запоріжжя, після того як цей процес був припинений у зв’язку з повномасштабним вторгненням Росії. Про це повідомляється у матеріалі на основі даних системи Prozorro, що було оприлюднено виданням “Наші гроші”.

Ця ділянка дороги від км 140+056 до км 155+050 почала ремонтуватися ще у 2020 році в межах державної програми “Велике будівництво”. Замовником робіт виступала місцева служба “Укравтодору”, яка згодом була перейменована на Державне агентство з відновлення та розвитку інфраструктури. Виконання робіт було доручено компанії “Онур Конструкціон Інтернешнл”, з якою був укладений контракт на суму 636 мільйонів гривень. Однак, через недостатнє фінансування у 2021 році було виділено лише 120 мільйонів гривень, після чого роботи були заморожені.

19 серпня 2024 року між замовником і підрядником було укладено нову угоду, яка передбачає відновлення фінансування ремонту зазначеної ділянки дороги. На ці роботи до кінця року з держбюджету буде виділено 134 мільйони гривень, а на наступний рік – ще 382 мільйони гривень.

Окрім цього, з “Онуром” було підписано додаткову угоду на виконання додаткових робіт на суму 223 мільйони гривень. Ці роботи пов’язані з несподіваними технічними труднощами, які виникли під час попередніх етапів ремонту. Зокрема, виявилося, що у проекті передбачалося використання неактивних шлакових матеріалів для створення основи дороги, однак таких матеріалів не було в регіоні, тому підрядник використав активний доменний шлак та інші альтернативні матеріали.

Рішення про додаткове фінансування і корекцію проекту було затверджено начальником Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області Олександром Коломійцевим після відставки колишнього міністра інфраструктури Олександра Кубракова і голови Держагентства відновлення Мустафи Найєма. Остаточне затвердження угоди відбулося під керівництвом виконуючого обов’язки голови Держагентства відновлення Романа Коменданта.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Верховна Рада схвалила держбюджет на 2025 рік у першому читанні

Ремонт траси Н-23 вже ставав об’єктом скандалів у 2021 році, коли обговорювалося питання використання доменних шлаків у якості матеріалів для дорожнього покриття. Тоді питанням переробки промислових відходів займався Володимир Кияшко, родич першої леді України Олени Зеленської. На той час голова “Укравтодору” Олександр Кубраков ставився до цього з обережністю через можливі технологічні та екологічні ризики, пов’язані з використанням активних шлаків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку