Викладачі університетів США повертаються до паперових зошитів через масове використання ШІ

Викладачі університетів США повертаються до традиційних методів оцінювання знань — зокрема до використання паперових зошитів під час іспитів та написання есе. Така тенденція пов’язана зі зростанням випадків академічної недоброчесності серед студентів, які активно використовують штучний інтелект для виконання завдань. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Активне використання сервісів на зразок ChatGPT для написання домашніх робіт і контрольних завдань змусило багатьох викладачів відмовитися від цифрових форматів і повернутися до методів, які вважалися застарілими після 2020 року. Йдеться про екзаменаційні зошити, відомі також як “сині книжки”.
У період пандемії, з початком масового дистанційного навчання, їх використання різко знизилося, однак останні роки стали свідками стрімкого зростання попиту. Так, цього навчального року продаж зошитів у Техаському університеті A\&M зріс на понад 30%, в Університеті Флориди — майже на 50%, а в Каліфорнійському університеті в Берклі — на 80% у магазині Cal Student Store.
Нинішні випускники — це студенти, які вступили до вишів саме в рік запуску ChatGPT, у 2022-му. Таким чином, вони мали доступ до найпотужніших інструментів штучного інтелекту впродовж усього періоду навчання. Варто також зазначити, що під час літніх канікул трафік ChatGPT, за спостереженнями, знижувався.
Сучасні навчальні заклади шукають нові способи протидії масовому використанню ШІ. На іспитах з математики студентам, які йдуть до вбиральні, забороняють брати з собою телефони. У гуманітарних дисциплінах викладачі, знайомі з можливостями генеративних моделей, відмовляються від завдань на зразок домашніх есе, вважаючи їх неефективними.
Доцент кафедри політології Тулейнського університету Стен Оклобджі охарактеризував це так:
“Це як піти до спортзалу й попросити роботів підняти за вас вагу”.
Натомість студенти виконують письмові завдання в аудиторіях, використовуючи зошити. Втім, навіть ті викладачі, які повернулися до паперових форматів, мають суперечливе ставлення до ситуації. Багато хто з них визнає, що студенти повинні навчитися користуватись ШІ як інструментом для розвитку мислення й навичок. У перспективі володіння такими технологіями стане перевагою на ринку праці.