ЄС та світ

Amazon планує використовувати гуманоїдних роботів для доставки замовлень

Компанія Amazon працює над створенням нового програмного забезпечення для гуманоїдних роботів. Це дозволить використовувати їх в якості кур’єрів для доставки замовлень. Про це повідомляє Reuters.

Компанія завершує облаштування спеціального “гуманоїдного парку” — смуги перешкод, розміщеної в одному з офісів у Сан-Франциско, де планується тестування нових функцій роботів. Для цього застосовуватимуть програмне забезпечення на основі штучного інтелекту.

На першому етапі Amazon використовуватиме апаратні рішення інших виробників. Це програмне забезпечення дозволить гуманоїдним роботам виконувати завдання, які нині виконують люди, що може спричинити скорочення робочих місць у компанії.

Amazon вже активно впроваджує автономних роботів у свої складські процеси, зокрема проводить випробування гуманоїдного робота “Digit” від компанії Agility Robotics. Цей робот спочатку був розроблений для виконання завдань, пов’язаних з логістикою, зокрема сидіння на задньому сидінні фургонів і доставку пакунків.

Нагадаємо, у травні Amazon оголосила про створення робота Vulcan, здатного розпізнавати дотик. Його планують застосовувати на сортувальних центрах компанії, де вже діє понад 750 тисяч роботизованих систем, які виконують різні функції — від сортування до транспортування важких вантажів.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Гуманоїдний робот Telsa Optimus навчився танцювати (відео)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку