Режисер кліпів Nirvana та Metallica відвідав Україну, щоб особисто побачити війну

Відомий американський режисер і автор музичних відеокліпів Nirvana та Metallica Семюел Баєр відвідав Україну, щоб особисто побачити війну та боротьбу українського народу. Під час візиту він не тільки милувався краєвидами, а й зустрічався з військовими та студентами.
Баєр приїхав до України на запрошення очільника Культурних сил, капітана ЗСУ Миколая Сєрги, з яким познайомився в Лос-Анджелесі під час “Туру вдячності” Культурного десанту у США.
“17 квітня він зустрівся зі студентами Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. Майбутні українські режисери мали змогу поставити питання відомому американському режисеру щодо його роботи зі світовими зірками, про особливості його стилю та перспективи американського кіно”, – повідомили у Культурних силах.
Після зустрічі зі студентами Семюел Баєр разом зі знімальною групою Культурних сил вирушив на схід України. Він відвідав прифронтові та деокуповані міста, аби підтримати воїнів ЗСУ та створити низку авторських відеоробіт.
“У своїх зйомках режисер зосередився на наслідках російської агресії: зруйнованих селах, знищених школах, пошкоджених церквах. Та передусім його цікавили люди – їхні історії, біль і досвід. Він зустрічався з дітьми, які пережили окупацію або змушені були тікати від війни. Для Баєра найважливішим було не просто зафіксувати руйнування, а показати світові живу, справжню Україну – через долі її громадян, через її боротьбу”, – зазначили в пресслужбі Культурних сил.
Разом із Баєром у поїздці взяв участь також відомий актор Шон Пенн, який долучився до процесу зйомок документального відео.
Після повернення з України режисер поділився своїми емоціями й зазначив, що його серце розбите:
“Слава Україні. Я тільки повернувся з тієї прекрасної країни минулої ночі – я завів нових друзів та зустрів неймовірних людей – моє серце розбите, коли чую про ракети та безпілотники, спрямовані на невинне цивільне населення – це тероризм, а не війна”.
