Українські біженці

“У твоїй шкірі”: війна очима українських студентів у Нідерландах

Протягом останніх місяців публікації про війну в Україні поступово зникають з порядку денного новин у світових медіа. Вони поступаються місцем іншим конфліктам та соціальним катаклізмах, з’являються настрої, відомі як втома від України. Водночас потреба у підтримці Заходу лише зростає, вага доленосних рішень, яких ми очікуємо від лідерів західних країн, тільки підсилюється. Тож ми маємо використовувати всі наявні ресурси, аби не втратити увагу міжнародної спільноти до того, що відбувається в нашій країні.

І цьому сприяють амбасадори – народні дипломати, які артикулюють українські інтереси за кордоном. Фактично амбасадором може бути будь-хто з наших співгромадян, що у пошуках притулку виїхали за межі країни з початком повномасштабного вторгнення. За даними Євростат, у європейських країнах наразі проживає 4,5 мільйонів українців.

Найбільш активний їх сегмент – це молодь, яка усіма можливими способами просуває в Європі наші національні інтереси. Тішить, коли студенти, що навчаються в українських вишах і проживають при цьому за кордоном, присвячують підтримці нашої країни свої дипломні роботи.

“У твоїй шкірі”: війна очима українських студентів у Нідерландах
Фото/ІА”ФАКТ”/Анастасія Савченко

Один з таких успішних проєктів розробила студентка Інституту журналістики КНУ Т.Шевченка Анастасія Савченко. Дівчина зараз мешкає в Нідерландах. Разом з друзями вона заснувала стартап Blank Media, щоб налагодити міжнародні зв’язки, познайомити місцеву молодь із проблематикою війни та показати актуальність цієї теми на власному досвіді. Проєкт українських студентів передбачає проведення інтерактивних арт-виставок з тематичними інсталяціями. Кожна з виставок буде присвячена окремій соціальній проблемі.

Дебютною виставкою стала експозиція під назвою «Under the Skin», тобто «У твоїй шкірі». Виставка показала наслідки війни, а саме конкретні ситуації та історії, з якими зіштовхуються люди у воєнні часи. Розробники стартапу ставили перед собою мету залучити інтернаціональну аудиторію міста Леуварден у Нідерландах аби підвищити рівень емпатії та обізнаності  до проблеми війни загалом. Вони прагнули показати людям, через що проходять цілі нації у такі важкі часи аби посприяти розумінню та допомозі країнам з активними бойовими діями.

ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ:  Кількість українських біженців, які планують повернутися, знижується
“У твоїй шкірі”: війна очима українських студентів у Нідерландах
Фото/ІА”ФАКТ”/Анастасія Савченко

Гроші від реалізації  квитків студенти планують надіслати до України та Гази у якості фінансової допомоги.

Маркетингову і комунікаційну частини проєкту Настя взяла на себе. Дівчина здобуває фах рекламіста й піарника, тож теми промоції та комунікаційної підтримки івентів їй близькі й зрозумілі. Наступного тижня Настя захищає кваліфікаційну роботу, присвячену Blank Media. Ми запитали випускницю бакалаврату про її подальші професійні плани й про долю стартапу:

– Настю, якою вона тобі бачиться?

– Мені важко відповісти про подальший шлях стартапу, адже війна навчила мене, що майбутнє неймовірно непередбачуване. Однак я можу запевнити, що не планую зупинятися і хочу продовжувати показувати, які українці талановиті, сильні та людяні. Увесь світ має бачити наше велике серце.

Перша виставка Blank Media вже завершилася. Утім попереду – багато нових цікавих експозицій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку